Van Gastel Verhuizingen
Van Gastel Verhuizingen is een bedrijf met een lange traditie. Ooit begonnen (1923!) in Roosendaal en van hieruit nog steeds operationeel. Het bedrijf, bekend in Roosendaal en verre omgeving, kenmerkt zich door de persoonlijke betrokkenheid bij alle verhuizingen die het uitvoert.
Van Gastel Verhuizingen verzorgt met grote zorgvuldigheid verhuizingen, opslag van inboedels, speciaal vervoer, maar steeds met die kenmerkende persoonlijke noot. Het bedrijf sluit zich bewust niet aan bij de grote verhuisorganisaties, waarbij de kans bestaat dat het zijn eigen identiteit verliest. Niet voor niets kan het bedrijf trots zijn op de diverse woonlocaties waarvan de bewoners alleen nog met Van Gastel Verhuizingen willen verhuizen.
Veelal is degene die de inboedel heeft getaxeerd, ook bij de daadwerkelijke verhuizing aanwezig, waardoor de klant op de dag van de verhuizing (wat veelal een ingrijpende gebeurtenis is) al gelijk een bekend gezicht ziet. Deze herkenning brengt vaak een stuk geruststelling, waardoor een zorgeloze verhuizing zo op het oog een fluitje van een cent is.
Wij zijn Erkend Verhuizer
Van Gastel Verhuizingen is dus een relatief klein bedrijf, maar is wel Erkend Verhuizer. En dat brengt u iets extra. Want Erkend Verhuizer word, en blijf, je niet zomaar. Elke 3 jaar weer wordt het bedrijf gecontroleerd op allerlei gebieden, zoals bijvoorbeeld veiligheid, verzekeringen, milieu, diploma’s enzovoorts.
Een stuk zekerheid voor u.
De voordelen van een Erkende Verhuizer
- Zorgeloze verhuisdag
- Bespaart u veel tijd en energie
- Een volledig verzekerde inboedel
- Een vakkundig, professioneel en vriendelijk verhuisteam
- Uw kostbare spullen in veilige handen
- Volledig naar uw wensen op maat verhuizen
- Verhuisgarantie
- Lid van een onafhankelijke geschillencommissie
- Duidelijke afspraken ( algemene voorwaarden opgesteld met de consumentenbond )
- Garantie op uw betaling
Dit zijn onze referenties!
Met 5 man stond Van Gastel ‘s-morgens om 8 uur volgens afspraak bij onze oude woning in Oudenbosch. In no time werd alles ingeladen en om 10.30 uur kwam de verhuiswagen aan bij ons penthouse in Roosendaal. Met een grote verhuislift werden al onze spullen langs buiten naar ons terras getransporteerd en vervolgens werd alles op de juiste plaats binnen gezet en in elkaar gezet waar nodig. Om 15.00 uur was de hele klus geklaard. Wat normaal gezien een stressvolle aangelegenheid is werd op deze manier met hulp van Van Gastel gewoon een gezellige 1e dag in ons nieuwe huis. Niets dan lof!
Verhuisteam werkt snel, secuur en uiterst voorzichtig ( onze spullen hebben niet 1 schrammetje opgelopen ),kasten worden deskundig uit en in elkaar gezet. Ze zijn enorm beleefd en hebben van onze verhuisdag een leuke dag gemaakt.
Professioneel en rustig, nemen alles van je over en als klant is de dag van verhuis hierdoor eerder ontspannend dan echt stressen. Gaan zorgvuldig met de spullen om. Bij de taxatie ook geen gemuggenzift maar een duidelijke globale prijs en dat is dan ook de afspraak waar ze zich aan houden.
Collegialiteit, werken echt als een team en vullen elkaar perfect aan. Heel professioneel en klantvriendelijk.
Prima service en snelheid, verhuizing is zonder problemen verlopen en absoluut een scherpe prijs. Het personeel was zeer vriendelijk.
Bijzonder kundige, gemotiveerde en vriendelijke mensen. Ook het materieel is om door een ringetje te halen.
Wij hebben van gastel ingehuurd bij de verhuizing van mijn vader. Het huis en de spullen hadden zeer emotionele waarde. Mijn vader was gespannen om te verhuizen maar de medewerkers hebben een goed gesprek met hem gehad en hebben hem gerust kunnen stellen. Doordat ze zo netjes om gingen met zijn spullen en een vriendelijke houding hadden is de verhuizing toch positief afgesloten.
Gewoon zo door gaan. Afspraak is afspraak en wordt ook nagekomen. Door welke medewerker dan ook. Ook de medewerkers tonen respect naar elkaar toe hetgeen zeer belangrijk is. Zowel medewerkers als materiaal t.w. verhuiswagen, dozen, inpakmateriaal, schoon, en heel. Goede kwaliteit.
Voor de verhuizing van mijn moeder had ik met spoed een verhuisbedrijf nodig. Wessel reageerde direct op mijn vraag en kon nog dezelfde ochtend langskomen. Daarna was de prijsopgaaf snel gemaakt. Vragen over de kostenopbouw werden snel beantwoord. Communicatie via whatsapp ging top. Met de voorkeurstijd en dag werd rekening gehouden. De dag van de verhuizing liep soepel, snel en netjes. De meubels werden perfect terug geplaatst en spullen werden netjes in kasten gelegd. Zelfs de accessoires werden exact teruggeplaatst. Ik was zeer tevreden. Een aanrader dus dit verhuisbedrijf.
Pluspunten: Onze verhuizing is bijzonder goed verlopen: alle verhuizers waren toffe, beleefde jongens die van aanpakken wisten en voorzichtig waren met de spullen. Ook top dat er 2 kleine vrachtwagens i.p.v. 1 grote waren voorzien, gezien de locatie: daardoor is alles extra vlot gegaan. Kortom: er werd echt fantastisch werk geleverd !
Verbeterpunten: Enige minpuntje dat ik me kan bedenken, is dat de offerte niet alles in detail beschreef wat er tijdens het taxatiegesprek met ons werd besproken. Maar dit werd op mijn vraag per e-mail verduidelijkt/bevestigd dus was verder helemaal geen probleem. Alle afspraken werden bovendien perfect nagekomen!
Deskundigheid en vriendelijkheid van al het personeel. Een gezellig verhuizersteam dat graag een stapje extra zet voor de klant, de verhuizing was van a tot z top geregeld.