Offerte aanvragen

Zodra u verhuisplannen heeft, kunt u onderstaand formulier invullen om een afspraak te maken voor een geheel vrijblijvend verhuisadvies en prijsopgave. Onze verhuisadviseur kan op basis van zijn jarenlange ervaring uw situatie nauwkeurig inschatten. Hij herkent eventuele knelpunten direct en biedt een passende oplossing. Nadat hij ter plaatse de hele verhuizing stap voor stap met u heeft doorgenomen, ontvangt u een gespecificeerde offerte die is gebaseerd op uw wensen en gegevens.
Vraag vrijblijvend een gratis offerte aan via dit formulier of neem voor meer informatie telefonisch contact op via +31 (0)165 – 53 71 69.

    Georganiseerd verhuizen

    We verzamelen door de jaren heen een enorme hoop spullen. Aandenkens van vroeger of vakanties, dozen vol archiefmateriaal of impulsaankopen die uiteindelijk toch ongebruikt op zolder zijn beland; het stapelt ongemerkt op. En zo kruipt elke hoekje, elke kast en iedere beschikbare vierkante meter van het huis of bedrijfspand langzaam vol.

    Een verhuizing is voor velen het moment, waarop we al die verzamelde – en vaak vergeten – spullen voor het eerst in járen weer terugzien. Het moment ook, waarop we ons achter het hoofd krabben en ons afvragen wat we dáár nu weer mee aanmoeten. Meenemen? Weggooien? Gaan we dat ooit nog gebruiken? Voor veel mensen een heel herkenbare scène, nietwaar?

    Bij Van Gastel Verhuizingen begrijpen we dat verhuizen meer is dan alleen het verplaatsen van dozen. Het wordt gezien als een nieuw begin, een nieuwe start en de perfecte gelegenheid om het leven georganiseerder en overzichtelijker te maken. Daarom zijn we een samenwerking aangegaan met VAT4, een Professional Organizer & Opruimcoach om u te helpen bij elke stap van uw verhuizing.

    Esther van VAT4 is een gecertificeerd Professional Organizer & Opruimcoach, aangesloten bij de NBPO (Nederlandse beroepsvereniging van Professional Organizers) en wil u graag begeleiden of geheel ontzorgen in uw verhuisproces.

    Soepel en georganiseerd naar uw nieuwe huis of bedrijfslocatie

    Wilt u een soepele en georganiseerde overgang naar uw nieuwe huis of nieuwe bedrijfslocatie, neem contact op voor de mogelijkheden.

    Waar VAT4 u mee kan helpen?

    1. Opruimen en minimaliseren voordat u gaat verhuizen
      Helpen met het nemen van beslissingen; wat gaat wel of niet mee naar de nieuwe woning
      Dit vermindert niet alleen de hoeveelheid spullen die verhuisd moeten worden, maar zorgt er ook voor dat u alleen de items meeneemt die echt belangrijk voor u zijn.
    2. Efficiënt inpakken
      – Zorgvuldig inpakken van uw bezittingen
      – Het overzichtelijk labelen van de dozen, zodat deze in het nieuwe huis direct op de juiste plaats komen
    3. Ruimteplanning
      – Hulp bij het plannen van de lay-out van uw nieuwe huis of kantoor
      – Suggesties voor opbergoplossingen om de ruimte optimaal te benutten
    4. Uitpakken en inrichten
      – Hulp bieden met het uitpakken van de dozen
      – Het opzetten van een goed georganiseerde en functionele indeling van uw nieuwe woning
      – Ervoor zorgen dat ieder item een logische en handige plek krijgt

    Meer weten over VAT4?

    LinkedIn
    Instagram
    Website

    Dit zijn onze referenties!

    Onze Diensten